Is een autoradio simpel om zelf te installeren? Of komt hier veel soldeerwerk aan te pas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Dat is normaal gesproken zeer eenvoudig te instaleren en je hoeft alleen maar de stekkertjes te verbinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een radio is in het standaardformaat (iso 7736) en ook standaardstekkers heeft (iso 10487) dan is het simpel. Maar sommige auto's voldoen niet aan die standaarden en moet je óf verloopstekkers kopen, óf solderen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
exact : plusje
ik heb nog nooit een soldeerbout gebruikt om een autoradio in te bouwen.
Let wel op dat rood de plus is