Wat is er goed aan Tuneln Radio (app)

Klopt het ook dat je daarmee gratis, dus niet met 3G, radio kan luisteren?

13 jaar geleden
in: Audio
2.2K
Rutge
13 jaar geleden
GV: ik ben opzoek naar feiten, niet naar meningen.

Antwoorden (3)

Om radio te luisteren op een iDevice heb je altijd internet nodig. Dit betekent dus dat die app ook internet nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn Android toestel werkt deze prima via Wifi ook ,indien gewenst.Ik luister dan op de bank beneden,terwijl de jongelui met de PC werken. Het fijne is,dat ik Radio 10 Gold er op heb gevonden en dat valt op diverse radio's niet altijd mee ,want het is een AM-zender.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Car tunin lite is een goed app. en gratis.
Als je een iphone hebt zal je geen FM antenne hebben, en moet je dus via internet de muziek gaan streamen. Als je een abonnement met onbeperkt internet hebt zal dit geen probleem zijn. Anders zullen hier kosten aan verbonden zijn. Tenzei je over WIFI gaat streamen zal het je niks kosten, mits het een betaalde WIFI point is.

Zelf ga ik via safari naar tunin.fm en ga zo streamen (dus niet via de app), mijn ervaring is dat het een stabilere stream is en geen app die gaat crashen.

Alleen via gprs is de app beter, die pakt dan een lagere bitstream waardoor de kwaliteit minder wordt, maar de stream vele malen kleiner is. Hierdoor kan je goed radio luisteren als er geen 3G of WIFI dekking is.