hoe kan ik nummers random afspelen op mijn mp5 speler?

hij heeft geen shuffle functie, en als ik ze op de computer in een map sorteer op titel, staan ze wel leuk door elkaar, maar mijn speler zet ze zelf weer op artiest. de enige oplossing die ik nog weet is ze sorteren op titel, en dan een voor een gaan nummeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mp5 bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh op die manier, ik dacht aan een bestandsformaat.

Het beste antwoord

Als er geen shuffle functie op zit kan je het alleen middels nummeren doen. Afhankelijk of je op artiest of op nummer kunt selecteren zal je die moeten nummeren.
Dat hoef je niet 1 voor 1 te doen.
Selecteer in verkenner op naam of op nummer
Selecteer vervolgens alle nummers door op crtl en A te klikken
Klik da met rechtermuisknop op het eerste nummer
kies: naam wijzigen
wijzig de naam en klik op enter
De verkenner zal overal een nummer achter zetten.