Doodle jump vraag

Bij doodle jump op de iPod. Ik heb opeens een winter versie (achtergrond is zeg maar blauw met sneeuw en doodle heeft een muts op) maar ik heb niks veranderd, ook geen update. Hoe kan ik het weer instellen dat ik de normale heb? Met die groene balkjes? En normale doodle?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als je bij het menu bent staat er onderin een balkje met in jouw geval een sneeuwthema, als je die naar links schuift komt er vanzelf weer een normale doodlejump.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan bij menu in dat balkje allemaal verschillende thema 's kiezen
Bijvoorbeeld ook voetbal enzo en daar kan je dus ook weer normaal maken zoals al gezegd werd