kan iemand mij uitgebreid vertellen hoe ik gratis spelletjes op je Ipod touch moet downloaden?

ik ben al heel lang aan het puzzelen omdat ik niet weet hoe ik spelletjes op me Ipod moet zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via store

Antwoorden (4)

Ik instellingen staat ergens "app store" klik daar op en maak een account aan als je dat gedaan hebt kan je op de appstore app klikken en dan klik je op top25 onderaan en bovenaan staat dan gratis daar klik je op en dan kan je kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn gratis spelletjes te krijgen in de App Store, die staat standaard geïnstalleerd. Dan is er nog de optie om te jailbreaken. Hiervoor moet je even google gebruiken omdat ik niet weet wat voor type etc je hebt.

---
Ik weet dat ik niet helemaal voldoe aan de gestelde criteria van "uitgebreid", maar hiervoor heb ik niet genoeg informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar de App Store en zoekt op iets wat je leuk vind, Kies dan een gratis uit en klik op Downloaden. Als je nog geen account heb kun je er een maken je hebt wel een Credit Kaart of iTunes kaart nodig, Want dat moet je in de laatste stap invullen je kan een iTunes kaart in de Dixons/Media Markt/Saturn etc kopen of online via:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een account kan je ook aanmaken zonder creditcard: http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/itunes/app-store-account-aanmaken-zonder-creditcard-of-kadobon/