Volgens mij is het beter dat je dan een nieuwe ipod koopt.
Een scherm vervangen kost denk ik meer als dat je een nieuwe ipod koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit kan, maar is wel echt prijzig! Nieuwe iPod misschien een idee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga volledig akkoord met het eerste antwoord.
Ik heb eens gekeken om dit te doen vervangen en kwam aan een prijs van 150 euro :O

Dit vond ik veel te veel, dus heeft besloten een Itouch te kopen. Hier heb ik nog nooit spijt overgehad.

grtz noobnoob

btw : na onderzoek blijkt dat het goedkoper is nu.

link : http://diensten.tweedehands.net/reparatie-onderhoud/ipod-reparatie-scherm-glas-fronjtes-vervangen.html

Hou rekening met de verzendingskosten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan maar dit is ontzettend duur! Je kan beter een nieuwe kopen ;)