Wat heb ik nodig om een stem te vertragen?

Ik wil graag anderen laten ervaren hoe het is om een vertraagde prikkel verwerking te hebben. Ik ben op zoek naar iets waarbij iemand zijn/ haar eigen gepraat vertraagd terug hoort.Wat heb ikdaarvoor nodig? Is bv een karaoke Apparaat met echo voldoende?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
itsme
13 jaar geleden
mijn mobiele telefoon doet het niet zonder... helaas!

Het beste antwoord

Met een z.g. Effectprocessor van bv Lexicon of Alesis is dit mogelijk. Althans als je een professionele oplossing zoekt.
kijk eens op de bijgevoegde links. je hebt natuurlijk ook een mixer nodig. Deze oplossing komt uit de conventionele audio, wellicht zijn er ook oplossingen in digitale studio programma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een karaoke apparaat met echo zorgt er alleen voor dat jouw stem door galmt, je hoort dus niet je eigen stem bijvoorbeeld 10 seconden later. Maar er kan wel met echo geworden, even vergeten hoe dat apparaatje heet, maar dan filter je bijvoorbeeld de eerste 10 seconden weg en dan hoor je jezelf de zin zeggen o.i.d. na die 10 seconden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de top 25 van de App store staat een applicatie waarmee dit kan. Als je over een iPod touch met microfoon of een iPhone beschikt, kun je deze daar gratis downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je zoekt heet delay, dus geen echo of galm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik dit al eens gezien in het programma Goldwave. Daarmee kun je ook mooi op andere manieren geluid bewerken. is overigens wel betaalde software