Heeeelp raar probleem by iphone!

Ik zal het zo goed mogelijk uit proberen te leggen.Als ik iemand bel of ik word gebeld dan neem ik op,Maar dan wil ik op stop gesprek klikken op het touch screen van de iphone maar als ik dat wil doen blijft het scherm zwart!! Pas na een hele tijd komt het schermpje pas! Wat moet ik doen! Ik heb een iphone 3gs 4.1 . hoop dat ik het goed heb uitgelegd kortom.Ik kan het gesprek nie meer beindigen want ik kan het STOP. balkje nie meer vinden op het touch screen die zwart blijft :-(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik blij dat ik niets moet bewijzen en gewoon mijn gsm-pje kan gebruiken ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@newbie hoezo bewijzen?

Antwoorden (1)

Heb ik ook wel eens met de 3gs, dan druk ik eerst even op de apple knop en komt het scherm alsnog, en kan ik stop klikken. De iphone maakt vaak en snel het scherm zwart... :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry hoor maar apple KNOP? bediel je de home knop? dat rondje in je iphone....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja... De home knop, de apple knop... Gewoon "de knop" kan ook bij apple spullen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks +1 zal het proberen d8 dat er iets mis was met
mn iphone