Waar kun je de Lenco Xemio 145 nog kopen?

Ik ben op zoek naar een MP3 speler die blijkbaar niet meer te koop is bij Lenco. Waar zou ik die nog kunnen vinden? Ik heb intussen een zoekertje geplaatst op alle gratis zoekertjessites en wacht nu af, maar weet iemand misschien waar die nog te verkrijgen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Hij wordt niet meer geproduceerd dus alleen als een bedrijf nog een rest voorraad heeft zal zij deze verkopen..

Ik zie dat je een advertentie hebt geplaatst op marktplaats, maar misschien is het handig om deze ´als topadvertentie´ te markeren tegen een kleine betaling (want niemand zoekt tegenwoordig nog op " Lenco Xemio 145" waardoor je advertentie weinig hits krijgt). Door de advertentie op de hoofdpagina te plaatsen zullen mensen misschien denken, Hey die heb ik nog liggen waardoor je sneller een koper zult vinden.

Succes!