wat kun je meer met IOS 4.3 dan met de vorige op de ipod touch 4 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Niet veel, je internet is sneller. Daar komt het op neer.
Kijk op apple.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb na de update wat problemen met muziek afspelen op m'n iPhone 3gs. Elke 0,5 seconden springt hij op pauze, aan, pauze, aan.. Best irritant. Iemand anders die dit herkent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met die update begint uw ipod gewoon te flashen die update is brol bij iedereen die ik ken is dit gebeurd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm, geen aanrader dus?
Alles heeft voor en nadelen. De nadelen:

Scherm gaat flikkeren
iPod/IPhone word langzamer
Minder geheugen. Software neemt meer in beslag.
Nog geen unthered jailbreak....

Voordelen:

Snellere internet
Mooier
Beter beveiligd
Betere zoek en verbeter functies in bijv. Youtube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje!
maar wat is er dan precies mooier? (:
Altijd als je een update download, ga je akkoord en dan staat er ook wat er extra word toegevoegd voor de zekerheid kijk je op apple.com