Hoe heet zo een usb stick waar je muziek op kan zetten en in de auto kan luisteren

Die plug je dan in die sigaretvuur dingetje en dan kan je muziek luisteren hoe heet dat en kan het in een bmw x5?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Fm transmitter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad en FM transmitter, en dat werkt in principe met elke FM radio.

Maar deze auto heeft ook gewoon een aansluiting waar je USB-stick met mp3-tje in kan steken, zonder zo'n transmitter ding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar dan
Kijk even op dealextreme.com daar zijn ze nog verdomd goedkoop ook. Niet schrikken het komt pas na een week of twee aan. Alle prijzen zijn in dollars maar na een tijdje geeft de site de prijs ook in euros aan. Het versturen is geheel gratis en vanuit hongkong. Ik en een aantal vrienden bestellen er regelmatig spullen als iets stuk is kan je het na een korte mail terugsturen of je krijgt vrijwel gelijk een nieuwe