Hoe kan ik liedjes kopieren naar mijn MP3 speler van Philips? Zie de toelichting

Mijn dochter heeft sinds gisteren een MP3 speler van Philips (Gogear Raga). Ik dacht: ik ga even naar Limewire en zet er een paar liedjes op. Kom ik erachter dat Limewire uit de lucht is. Toen heb ik 2 andere programma's gedownload, t.w. IMesh en BearShare en met beide programma's lukt het niet rechtstreeks te kopieren naar de MP3 speler. Wel als ik het programma van Philips gebruik: Songbird. Maar met dat programma kan ik geen liedjes zoeken op internet (althans gratis liedjes).
Kortom: hoe nu verder? Ligt het aan de MP3 speler of doe ik iets niet goed?

Toegevoegd na 47 minuten:
Nog even een toevoeging (nav antwoord): het lukt ook
niet om het naar mijn pc te downloaden.
(vanuit Imesh en BearShare). Hier lijkt een beveiliging
in te zitten. Als dat zou lukken, is kopieren geen probleem meer (bij Limewire ging dat nl. wel).
Maar ik zal je andere suggestie ook gaan uitproberen.
Bedankt in ieder geval.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Laat ik twee dingen toelichten.
Het is vaak NIET mogelijk om vanuit een download programma de bestanden (in dit geval de nummers) te kopieren naar een MP3. Je moet de doelmap, de map waarin de bestanden worden opgeslagen openen, en vanuit daar de nummers / bestanden kopieren naar een MP3 of andere schijf.
Dit is de reden dat het niet lukt.

Betreft het downloaden, daar zijn een paar opties voor
1. Koop toch echte cd's
2. Google naar 'Free music download software'
3. Volg Niksie en download Frostwire
4. Torrents
5. Laat iemand anders het doen! Misschien een vriend of collega.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Limewire is vanwege gebruikersrechten enzo verwijdert. Je hebt nu een programma Frostwire en dat is rugpijn het zelfde. Je kunt anders ook complete CD's downloaden doormiddel van torrents. Het bete is nog altijd om gewoon je liedjes te kopen in de winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rugpijn = eigelijk ..iPhone verbeter functie -.-