Hoe kan ik 'Studio Brussel' ontvangen in Gelderland?

Ik luister altijd via de computer naar Stubru, maar het geluid doet het niet meer... Kan ik via de radio Stubru ontvangen vanuit Apeldoorn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Het beste antwoord

ja dat kan dan moet je de AM frequentie even opzoeken, ik weet dat wij het ook vaak luisterde via de radio.

Een andere optie is digitale televisie. je hebt dan ook radio zenders die je kan luisteren via je tv, hier zit StuBru ook tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wellicht staat het bij je op de kabel. FM kwaliteit via de ether is alleen op zo'n 50 van de grens mogelijk. AM is te slecht voor de goeie muziek die ze uitzenden.