Hoe laat ik itunes vanzelf opstarten als ik mijn ipod touch op de computer aansluit?

Vroeger startte itunes vanzelf op als ik mijn ipod touch aansloot op de pc. Hij begon dan gelijk met synchroniseren. Als ik mijn ipod touch nu aansluit gebeurt er niks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Je hebt een optie in iTunes als je de iPod aansluit, start iTunes automatisch op bij aansluiten iPod of zo iets. Kijk beneden bij de vinkjes, daar moet het staan!