Welk type boxen voor keyboard?

Ik heb een Roland keyboard waarbij ik het geluid wil verbeteren. Welk type boxen passen hier goed bij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is een versterker ook goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je aangeven welke soort aansluitingen je hebt? of even het type van de Roland geven zodat ik even voor je mee kan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een versterker kan je vrijwel alle boxen (luidsprekers) aansluiten, zelf heb ik een koptelefoon en dat werkt perfect. Als je echt door boxen wil kan ik je aanraden om even langs een hifi zaak te gaan en te kijken, het is nu puur alleen wat je wilt uitgeven aan goede boxen.
Je hebt boxen van 50 euro en van 5000, al met al zijn die van 50 euro al redelijk goed. Maar bezuinig hier niet op! dat is zonde van de mooie Roland klanken

Het beste antwoord

Ik heb mijn yamaha psr 8000 op mijn home cinema-set aangesloten. Gaat prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je reactie - ik ga het uitproberen

Andere antwoorden (1)

Pc- boxjes of een home- cinemaset klinken nooit verkerrd bij keyboards, ik weet niet of er speciale keyboard boxjes zijn.