wat moet je doen als je je ipod touch laat synchroniseren en dan doet ie het niet?

je ziet in itunes gewoon staan dat ie aan het synchroniseren is en ook op de ipod touch maar als ik hem eruit haal zegt hij dat er geen materiaal bij muziek staat.
WAT MOET IK DOEN???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

je muziek uit de bibliotheek van iTunes halen daarna er weer inplaatsen en je iPod weer synchroniseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk niet hoeven en kost onnodig veel tijd op de iTunes bibliotheek opnieuw op te bouwen, de vraagsteller heeft er niet over dat de muziek ook niet meer in iTunes staat, we mogen aannemen dat de iTunes bibliotheek in takt is.
In iTunes op je iPod als aangesloten apparaat klikken en klikken. Kies om een backup te maken van je instellingen. Duurt even als je veel muziek (en evt. films, foto's en apps) hebt om over te zetten, maar dat is hij weer helemaal "vers".

Voordat je dit doen kun je als dit een iPod touch is hem ook even helemaal uitzetten en weer aanzetten, om te proberen of je muziek dan alweer terug is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens of op iTunes de muziek ook niet erop staat. Dus even via iTunes afspelen. Als de muziek niet op Itunes of de compu staat dan dan komt op de afspeellijst een uitroeptekentje erachter volgens mij. In dat geval copyeer je mogelijk alleen alleen de titels en eventueel een hoes van de Muziek. De muziek moet ergens op de computer blijven staan. Niet wissen dus. Je kunt zien of de muziek echt geladen wordt door het draaiende rondje achter jouw iPod die in de linker balk erbij staat als je het hebt aangesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de muziek die je wilt synchronyseren, wel selecteren, kijk ook of "muziek synchronyseren" wel aangevinkt staat. Anders Apple even contacteren. Sowieso niet herstellen want dan ben je alles, msar dan ook echt alles kwijt, en er is geen herstel mogelijk. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je eerst op uitpod uitwerpen/verwijderen klikken in itunes. Dit had ik met mijn oude ipod ook

Toegevoegd na 15 seconden:
Ipod