Hebben dure interlink kabels tussen cd speler en versterker wel zin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Het beste antwoord

Hangt inderdaad van de rest van je installatie af. Ik zou beginnen met de luidsprekers en de kamer, dan de versterker, de bekabeling en als laatste de cd speler. Vroeger bij de hifi-club met hobbyisten eens een blinde test gedaan van veel verschillende interlinks, grappig was dat de met de cd speler meegeleverde kabeltjes de beste bleken te zijn :-) niet de dure vd hul, oehlbach, monster, enz
Is je installatie gezien je budget al aardig geoptimaliseerd dan zal ik zeker een paar goede kabels proberen, bij de betere audiozaak vast wel te leen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lenen van de kabels had ik helemaal niet aan gedacht. Thx voor het antwoord

Andere antwoorden (2)

Goede speakers hebben meer effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geheel is zo sterk als de zwakste schakel. Het is zonde om kwalitatief hoogwaardige apparatuur met 'vliegertouw' aan elkaar te knopen. Tip: Groneberg. Kost wat maar dan heb je ook wat