ongeveer 7 maanden geleden heb ik een Logitech speaker aangeschaft, het werkte perfect maar nu niet meer optimaal. De bon heb ik niet meer. wat nu?

het gaat om de: Logitech Pure-Fi Anywhere 2.
Het is de bedoeling dat de ipod in het midden van de speaker word geplaats en zo je muziek kunt afspelen, dit lukt bij mij niet meer. ook behaalt het toestel het maximale volume niveau niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (4)

Als je gepint hebt is het afschrift gelijk aan de bon en heb je dus als het goed is nog garantie ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats kijken voor reparaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar heb je het product gekocht? Als het een groot warenhuis is heb je een probleem, dan kun je hooguit nog iets aantonen als je per pinpas hebt betaald. Heb je je niet geregistreerd bij Logitech? Mocht je dit alles niet gedaan hebben, dan zit er niets anders op dan inderdaad een reparatie te laten uitvoeren. Sterkte in deze moeilijke uren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het bij kijkshop gekocht, is dat aan te raden, via marktplaats laten repareren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correctie, Dynabyte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heb je betaald, hopenlijk met pin pas??
Dynabyte houd normaal gesproken alle verkopen bij en heeft zelfs een klanten pas!! Dan moet je aankoop toch gemakkelijk terug te vinden zijn (met een klein beetje moeite). Direct terug naar Dynabyte en leg het probleem maar voor, met een klein beetje service helpen ze je wel en repareren via marktplaats zie ik niet zitten, dat is meestal van de wal in de sloot.
Dit probleem is heel bekend bij mij.

Tip voor de toekomst en voor anderen in het algemeen:

JBL On Tour.

Ze zijn compact, geven helder geluid en het belangrijkste voor een lange levensduur is dit: Het audio kabeltje waar je je speler mee aansluit op de boxjes is gewoon los te halen. Dat is namelijk hetgeen wat het snelste kapot gaat bij dit soort apparaten. Bij insteken staat de ipod meestal ook niet helemaal stevig en dan heb je ook kans om de 30 pin connector van je ipod te slopen.

Dit begint een beetje op een reclame te lijken dus ik stop nu.

Succes in ieder geval!