Zorg er wel eerst voor dat je een 'back-up' maakt van je iPod bij het jailbreaken of het herstellen kan je je muziek Apps en alles op je iPod kwijtraken dus zorg ervoor dat dat allemaal ook op je pc staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dt hij kapot gaat en als je dan naar de winkel gaat zien ze dat het erop staat en krijg je geen nieuwe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel. Dan moet je ewrst de jailbreak er weer afhalen dat gaat gewoon via software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks. Alleen softwarematig word je iPod wat aangedaan. Heb je erna problemen met je iPod? Herstel hem in iTunes en er is niks meer aan de hand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die het verkeerd doen hebben kans op whitescreen, dan herkent itunes je ipod niet en hij doet verder niets. Apple kent dat en geeft geen garantie erop.
Heb ik zelf nooit gehad dus weet niet of je dat met beetje kennis kunt verhelpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IDD! Meteen jailbreaken die handel! Je kan altijd je software herstellen naar originele staat!