Hoe sluit ik dit aan?

Ik heb op Marktplaats 2 Phillips luidsprekers gekocht. Ik heb een versterker met 2 grote en 2 kleine boxen, waarvan de kleine opgeblazen waren. Nu heb ik deze 2 binnen.

Ik snap het niet goed want een van de speakers is passief en werkt gewoon via een +- draad en de ander moet op het stroom en gaat via een tulp waarbij staat TV surround?

De verkoper weet niet hoe het werkt aangezien hij het voor zijn vader verkoopt.

Maar heeft iemand iets wat lijkt op wat ik hier beschrijf?

De advertentie had de titel Phillips Luidsprekers voor active tv surround.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat ergens iets van een serienummer oid?

Antwoorden (3)

Lees het type nummer af, en google daar even op. Je kan ook in de bron kijken of er iets van toepassing staat. Succes.

Toegevoegd op 09-06-2009 11:53:51
Of zijn het deze? (2de bron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de box die stroom nodig heeft is voorzien van een ingebouwde versterker,als je die andere box niet op die box met de ingebouwde versterker aan kunt sluiten heb je 2 verschillende boxen gekocht waar je waarschijnlijk weinig tot niets aan zult hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenzij die ene box twee tulp aansluitingen heeft èn een uitgang voor de andere box ben je denk ik opgelicht.