bij het harder zetten van de radio type caliber rcd 266 gaat hij boven de volume knop stand 32 uit wat kan dit zijn. in een peugeot 206

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1K

Het beste antwoord

ik heb vroeger bij een peugeot dealer gewerkt en volgens mij moet je dan de 2 plussen omwisselen met elkaar , als t goed is gebruikt jouw radio nu de +contact die maar een heel laag stroompje kan leveren ( en bedoeld is om de radio aan te laten gaan als je je contact aan zet) voor zijn interne versterker enz. maar de andere + , de constante +,
die moet je radio daarvoor gebruiken eigelijk , je hebt daar een verloopje voor , maar wat die eigelijk doet is alleen de 2 plussen met elkaar verwisselen...

je radio display begint ook op de muziek mee te knipperen zeker of niet ?

gr mart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wellicht beveiliging tegen het opblazen van de speakers, of je oren?