waarom hebben de telefoons vertraging met de radio en de radio in de auto niet?

Dit is het vervolg op de vraag:
•Is er een radio op de iphone die geen seconde vertraging heeft?

Toegevoegd na 1 uur:
reactie op azerty
Wat is analoog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nee, omdat een iPhone geen directe radio-ontvangst heeft (enkel via internet) en een autoradio wel een directe ontvanger/tuner bezit. Radio via het internet is langer onderweg dan direct door de ether.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je analoog afstemt op een zender heb je geen vertraging, ook niet op je gsm.
Als je het doet via een internetverbinding loopt het altijd achter.
Zelfs met digitenne scheelt het seconden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone ontvangt geen radio via de FM, maar via Internet en dat levert de vertraging op en daar is niks aan te doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Met analoog bedoelt hij via de FM op bijv. de autoradio, digitaal is via Internet of de kabel.