Hoezeer beinvloed een screenprotector de gevoeligheid van de ipod touch?

De 4G. Wordt het er een stuk ongevoeliger door (tot irritant aan toe) of valt het wel mee. En als het tegenvalt, is het dan weer makkelijk te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb de ipod touch 4g nu twee maanden met screenprotector en nog niet één keer het gevoel gehad dat een opdracht niet werd uitgevoerd omdat er folie op het scherm zit.

Wel was het aanbrengen een drama, je krijgt het er bijna niet stofvrij op en ieder stofje zorgt ervoor dat de folie op die plek een goed zichtbaar puntje wordt omdat daar de folie niet hecht. De folie zelf is een stofmagneet (en daarbij met 14,95 voor twee velletjes plastic eigenlijk belachelijk duur, maar dat is een persoonlijke mening).

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, het is makkelijk te verwijderen. Sterker nog, de folie laat bij mij aan alle randen vanzelf los en moet ik bij ieder gebruik weer achter de randen van het (ook waardeloze, want veel te slappe) hoesje frommelen.
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zover ik weet heeft dit geen invloed op de gevoeligheid van het scherm. Het scherm 'voelt' nog steeds dat er iets ingedrukt wordt, met of zonder extra plastic laagje.

Misschien wel handig om eens te bekijken:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik het goed heb reageert het tudge screen van de iphone op warmte, en dat wordt en klein beetje vermindert.
aangezien je lichaam normaal 37 graden is, en het tudge screen bij best wel een koude themperatuur reageert moet dit geen probleem vormen denk ik zo.