Knuffel met eigen muziek

Lieve lezer,

Voor kerst ben ik eigenlijk op zoek naar een knuffel, een romantisch achtige...die zelf te kiezen muziek af kan spelen.

Heb half Google af afgezocht maar kom nog niet echt iets tegen wat er op lijkt.

Iemand ideetjes ?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet verder zoeken
HIER BEN IK !!! XXX
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol Rofl mooie knuffel !

Antwoorden (1)

Neem een bestaande knuffel zoals fur real friends, haal de module eruit die bvb simpele woordjes zegt, en vervang deze door je mp3-speler met mini-speakertjes.