hoe zet ik de liedjes van mijn ipod op mijn computer zonder itunes?

mijn computer is gecrashed, dus al mijn liedjes van iTunes zijn weg, maar hoe zet ik mijn liedjes van mijn ipod op mijn computer zonder dat ze weg gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Sharepod doet dat voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het heeft gewerkt! dank je

Andere antwoorden (1)

Je moet ervoor zorgen dat je niet je ipod met een lege itunes synchroniseert. Als je je Ipod in een PC doet zonder iTunes, dan kan je op Deze Computer klikken en dan op de drive letter van de iPod. Je kunt dan de MP3 bestanden zoeken en kopieren.

Als je geen driveletter ziet, dan is je Ipod niet ingesteld om als externe schijf te fungeren. Dit is een instelling die je in Itunes kunt maken, maar met het risico dat je iPod dan de gegevens verliest. In bijgaand document meet informatie over het overzetten van gegevens.