downloaden naar ipod

gister gevraagd kimath wil meer info:ikbwil mijn cd,s op ipod zetten . weet hoe ik moet rippen maar hoe krijg ik de muziek van mijn pc op mijn ipod?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

- Open iTunes.
- stop de cd in de computer.
- je krijgt als het goed is de vraag om de cd te importeren.
- Als de cd geïmporteerd is, staan de nummers in je muziekbibliotheek.
- Sluit je iPod aan.
- De nummers worden nu automatisch op je iPod gezet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Paar toevoegingen:

- Muziek en video's handmatig beheren moet uitstaan (Eerst tabblad als je je iPod aanklikt in de linkerbalk van iTunes)
- Bij het tabblad Muziek (bovenin te selecteren als je je iPod hebt aangeklikt) moet je zien dat er een vinkje staat bij 'Muziek synchroniseren' en dat de optie 'gehele muziekbibliotheek' geselecteerd staat.