op mijn ipod staat al een kwartier lang: verbonden, verwijder voor loskoppeling. ook als ik hem loskoppen van de computer, wat moet ik u doen?

Toegevoegd na 42 seconden:
hij wordt ook niet gevonden door itunes en ook niet door de pc

Toegevoegd na 5 minuten:
het is een ipod classic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ipod classic

Het beste antwoord

De ipod is dan vastgelopen. Heb ik ook wel eens. Als het ontkoppelen in iTunes niet gaat, zorg dan dat de ontgrendeling eraf is en houdt de middelste ronde knop en bovenste menu knop dan tegelijk ingedrukt.

Toegevoegd na 1 minuut:
In bijgaande link meer informatie. Bijgaand filmpje toont een ipod nano, maar dit werkt ook bij de classic.

Toegevoegd na 3 minuten:
NB. Je kunt het beste dan eerst het kabeltje verwijderen, omdat de ipod hierna weer herstart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer de iPod eens los te koppellen van de PC, de ">" knop op de iPod ingedrukt te houden tot deze uitgaat. Hopelijk lost dit het probleem op. Wel eerst van de ontgrendeling afhalen, natuurlijk!