Geen driver voor mp3 speler

Zoals ik al eerder heb gevraagt kan ik geen driver vinden voor mijn mp3 speler. Mijn pc kan hem namelijk niet herkennen. Het gaat om het maar Qware. Ik heb hem bij de intertoys gekocht. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Wellicht kan hij niet omgaan met je besturingssysteem als je windows vista of windows 7 hebt. Je kunt het proberen op een andere computer met xp. Heb je wel xp dan zou ik kijken op de fabrikant zijn website of je daar driver kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb bij een ander apparaat wel eens drivers gehaald bij driverguide.com.
Ik heb dat probleem ook eens gehad de driver heb ik toen gevonden op internet als je me je email adres geeft kan ik het je mailen, bijvoegen gaat helaas niet. Garantie dat het voor jouw speler ook zal werken kan ik niet geven maar ik denk het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat sites zoals helpmij.nl beter zijn voor jou om je vraag te stellen. Die zijn nl gespecialiseerd in vragen over je pc.
Bronnen: