Mijn dvd speler slaat soms vast,nu schijnt het zo te zijn dat de Firmware aangepast kan worden. Heeft iemand daar ervaring mee?

Het gaat om een Philips MX 5700. het vast en over slaan is bij verschillende merken dvd's het "eigen" merk Philips heeft vooral problemen bij de RW die geven helemaal niets weer. De helpdesk van Philips kan mij ook geen antwoord geven!
thnx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

hallo, ik weet niet veel van dit type DVD speler maar heeft deze zelf een internet ansluiting?
deze DVDspelers kunnen hier zelf hun update mee doen. waneer Uw DVD speler dit niet heeft is er niet veel aan te doen. die filmware zit in een chip gebakken en is niet zomaar te vervangen.
ik weet niet hou oud dat de speler is? na verloop van de jaaren wordt de laser ook minder en daardoor krijg je ook steeds meer probleemen en dan vooral met gecopieerde DVD`s

je zou de laser anders een moeten laten afstellen/vervangen.
( of je probeert het zelf, op http://www.circuitsonline.net/ staat genoef informatie.)
ik hoop dat ik u hiermee kan helpen!

suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ooit een DVD speler van philips gehad (rampending) maar de firmware updaten ging met een cd die ik van internet had gedownload.

Ding erin, kwartierje vogelen en update klaar...

Beetje googlen op typenummer en firmware moet wel wat info opleveren denk ik zo!