Wat betekent het als eenden met hun nek naar beneden en omhoog gaan?

ik heb in het park twee vriendjes gemaakt. ik weet niet of het jongentjes/meisjes zijn maar beiden gaan met hun kop omhoog en naar beneden ik ben bang dat dat betekend wij willen vechten kom maar op want ze volgen mij heel de tijd ik hoop dat dat betekend wij willen aandacht maar ik weet het niet dusss weten jullie wat het betekent. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dieren

Antwoorden (1)

NEEN, vechten willen ze niet. Het is een baltsbeweging die ze ook vaak maken in het voorjaar als ze een vrouwtje willen versieren.