Mijn hamster bijt heel hard (bijt door) alleen aan het eind van de week. weet iemand wat dit betekent?

Op zaterdag krijgt mijn hamster een vol bakje voer en aan het eind van de week is zijn voerbakje leeg(op donderdag of vrijdag) en dan begint hij keihard te bijten dus ik heb het idee dat hij dan honger heeft. Mijn broer had de tandjes van hem in zijn arm staan. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? want ik ben bang dat ik hem anders te veel voer geef

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
2.3K
Rieneke1
6 jaar geleden
Een hamster moet altijd voer ter beschikking hebben. Niet alleen om te eten, maar ook om te hamsteren.
Ritsuka
6 jaar geleden
Waarom geef je hem maar zo weinig voer?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Honger!

Antwoorden (1)

Je gaat toch niet serieus beweren dat je hamster maar 1 x per week eten krijgt?? In dat geval zou ik je ook gaan bijten! Zorg er gewoon dagelijks voor dat je hamster voldoende voer en drinkwater heeft. Geef hem/haar af en toe ook vers voer (groente, fruit, kruiden).
Koop eens een goed boekje over verzorging van hamsters, of haal dat uit de bibliotheek, of kijk op internet, dan zal je probleem zo opgelost zijn.