Wat is dit voor vogel?

Wat voor vogel is dit eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vogels
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien een kiekendief,het is wel een roofvogel aan zijn poten en snavel te zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind hem inderdaad het meeste op een kiekendief lijken.
Behalve de ogen die zijn donkerder.

Het beste antwoord

De foto is erg onscherp, maar het lijkt me een buizerd: die heb je in allerlei kleurslagen.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

volgens mij is het gewoon een duif
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het is een roofvogel,klik maar op het plaatje en dan inzoomen.
Het zou een jonge witte valk kunnen zijn. Geen blauwe kiekendief, want die hebben gele ogen.
10 jaar geleden
zo te zien een sperwer.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Een bruine vogel met gele ogen? Nee, dat zie ik echt niet....
niko
10 jaar geleden
lichte buizerd?de lichte buizerd heeft geen gele ogen.
Amadea
10 jaar geleden
Kan je een link naar een foto daarvan geven?
niko
10 jaar geleden
http://www.roofvogels-hw.nl/soortenbu.html
Volgens mij is het een grijze torenvalk. Het is in ieder geval geen sperwer want die hebben verschillende kleuren en zijn groter. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.