Is het normaal dat onze baardagaam altijd wil slapen?

Hallo,
Wij hebben enkele dagen geleden een baardagaampje gekocht van 3 maanden.
Nu valt ons sinds gisteren op dat hij heel weinig actief is, en bijna altijd slaapt.. Is dat omdat hij nog zo klein is of is er meer aan de hand? Groetjes

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K
tinus1969
6 jaar geleden
Is het wel warm genoeg? Reptielen zijn koudbloedig en doen niet zoveel als ze niet opgewarmd zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk het wel ja, een goeie 35°

Antwoorden (1)

Is vaak een teken van algehele zwakte.
Is dus niet normaal.
Vrees het ergste.