Is dit een kakkerlak of kever?

Gisterenavond zag ik mn kat er mee spelen, heb 2/3 maanden geleden ook eentje gezien en weggehaald. Veder heb ik er nooit 1tje gezien

Picture for question
een jaar geleden
in: Insecten
3.1K
Rieneke1
een jaar geleden
Dit is geen kakkerlak.
tinus1969
een jaar geleden
Idd geen kakkerlak, niet goed te zien wat t wel is, een soort snuitkever? Zijn verder onschuldig.
Rieneke1
een jaar geleden
@tinus1969 Snuitkevers kunnen wel heel vervelend zijn als je kamerplanten hebt.
Cryofiel
een jaar geleden
Een heel gewone kever. Waarschijnlijk een snuitkever-achtige.

Woon je in een grote stad, dat je deze veel voorkomende kevers nooit eerder zag?
Melissdk
een jaar geleden
@cryofiel ik woon in een kleine stad, ben ze 1x eerder tegen gekomen in mijn kamer en dat was 3maanden geleden terwijl ik mijn kamer wel elke week goed schoonmaak?

Antwoorden (1)

dit is een kever
een jaar geleden