Waarom zie ik overal spinnen?

Altijd als ik ergens kom heb ik een gevoel dat er beesten zijn en meestal zijn dat spinnen. Of het gebeurde net nog, ik lag bijna te slapen totdat ik de afstandbediening terug wou leggen en zie ineens een spin lopen. Ik ben er niet bang voor maar op elk moment dat er een spin is, zie ik die gelijk. Ik krijg zeg maar een voorgevoel waardoor ik weet of er een spin is. Weet iemand misschien waardoor dit kan komen? Ik zeg altijd dat ik een “spinnen expertise" ben en een spin binnen enkele seconden kan vinden :D

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Insecten
1.8K

Antwoorden (1)

Je ziet ze omdat ze altijd en overal aanwezig zijn. Ik zou mij geen zorgen maken. Nederlandse soorten doen niks.
https://cosmosmagazine.com/biology/your-house-is-full-of-creepy-crawlies-and-that-s-probably-good/