Waar komen kleine vliegjes in slaapkamer vandaan en hoe bestrijdt je ze?

Wij hebben kleine zwarte vliegjes in slaapkamers. Het begon eerst bij 1 slaapkamer overal kwamen die vliegjes en toen hebben we ze weg gestofzuigd. Twee dagen later zaten ze er weer maar nu ook op het bed en op de persoon zelf (op kleding) toen kwamen we er ook achter dat ze nog op 2 andere slaapkamers zitten. We weten niet meer hoe we dit moeten oplossen. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Insecten
1.5K
Amadea
3 jaar geleden
Heel vaak als mensen het over vliegjes hebben gaat de vraag over een ander soort kleine insecten. Daarom is op basis van de informatie die jij geeft geen antwoord te verstrekken. Hoe zien die beestjes eruit, kan je er misschien een foto van laten zien?

Antwoorden (1)

In de leidingen van het riool die door het huis lopen zitten altijd kleine vliegjes.
Mogelijk zijn dat de vliegjes die in je slaapkamer zitten.
Ze zouden uit een sifon van een wastafel kunnen komen als die droog staat.
Alhoewel slaapkamers tegenwoordig geen wastafel meer hebben.
Waar ze nog vandaan kunnen komen is moeilijk te zeggen.

Wat goed helpt tegen deze vliegjes zijn plak strips.
Die zijn milieuvriendelijk en heel effectief als je ze enige tijd kunt laten hangen.
Ik zou er in elke slaapkamer zeker een stuk of vijf ophangen.