Kan iemand mij vertellen wat voor beestje dit is?

We zijn op vakantie in een huisje in Normandie en als het donker wordt komen deze beestjes tevoorschijn en voornamelijk op het plafond. Ze vliegen niet maar kunnen wel rennen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Insecten
2.2K
Z512099
4 jaar geleden
Een bep. soort oorworm?

Antwoorden (1)

Als vervolg op jouw volgende vraag kom ik tot de conclusie dat dit een nimf van ook zo'n Ectobius familielid moet zijn. Mogelijk een Ectobius vinzi.
Plaatje bij antwoord
Amadea