Hoe heten die kleine zwarte vbeestjes/vliegjes die overal zitten?

deze beestjes zijn ongeveer 1,5 milimeter lang en ee halfe milimeter breed kan iemand me vertellen hoe ze heten?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Insecten
1.3K
Amadea
4 jaar geleden
Meer informatie nodig om te kunnen bepalen wat het zijn. Fruitvliegjes, trips, motmugjes, midges?
DBA
4 jaar geleden
donderbeestjes?
Amadea
4 jaar geleden
Dat zijn trips, DBA. Maar het lijkt me dat we die niet eerder dan morgenavond zullen krijgen, omdat er voor dan pas onweer en regen voorspeld is. Tenzij vraagsteller zich elders op de wereld bevindt....
dudemeister
4 jaar geleden
Fruitvliegjes waarschijnlijk. Remedie: Zet een glaasje neer met bodempje rode wijn, wellicht wat geprakt fruit erin.
Folie erover heen en dan heel kleine gaatjes erin prikken. Zet glaasje bij je fruitschaal neer.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je fruitvliegjes bedoelt