Dit is voor de hond het culinair hoogtepunt, hondse kookkunst, het eten wordt zachter en lekkerder.
Bovendien een appeltje voor de dorst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarom is dat zonde?
Die hond is toch geen mens.
Het is een beest.
Beesten begraven vaak iets wat ze op dit
moment niet nodig hebben om het later eventueel
weer op te kunnen graven.

Onze hond begroef altijd een bot onder
de rododendron. Dat was slim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mens weet dat ie morgen weer naar de winkel kan om nieuwe zalm te halen - de hond is het 'bewaren voor evt. hongerige tijden'-instinct nog niet kwijt.
Een hond is van huis uit een aaseter.
Hij begraaft voedsel om het later op te graven en te eten. Volstrekt normaal gedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees gerust, je hond verspilt niks, hij begraaft het en graaft het later weer op als het lekker half vergaan is, volkomen natuurlijk gedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw hond is bang,dat er tijden komen,dat hij/zij het slechter gaat krijgen en dan heeft ie tenminste een reserve voorraadje opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet hij om een voorraad te maken en het is geen zonde maar heel normaal voor een hond. Meer dieren doen dat, in mijn tuin komen eekhoorns en die begraven in mijn hele tuin hun nootjes.