Is het normaal dat mijn hondje nog steeds sabbelt?

ze is nu 1 jaar en twee maanden, sinds ze gestileerd is heb ik idee dat ze dat erger gaan doen is........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
gestileerd? :)
itsme
13 jaar geleden
In de trimsalon waarschijnlijk. Zal wel een poedel zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sabbel ook nog steeds graag.. en ik ben al 25

Het beste antwoord

als ik van jou was zou ik me daar niet te druk om maken,
als het zo erg is, raadpleeg dan de dierenarts, wat je eventueel ook eens kunt proberen als hij/zij overal aan sabbelt is: hem leren aan alleen zijn favoriete speeltje te sabbelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sabbelen?
Wat bedoel je daar dan precies mee?
Ik weet wel dat mijn hollandse herder toen ie ruim een jaar was, nog bij de teckel zoog aan dr tepels.
En soms in zijn slaap, nu is ze al ruim 11 jaar, zuigt ze nog.
Zou mij er niet zo druk om maken hoor.