Hondenshow(s) kruisingen/rasloze honden?

Heeft iemand enig idee of er nog dit jaar "ergens" in Nederland hondenshows worden gehouden, voor kruisingen en rasloze honden?
Op Google heb ik niets kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ik vond dit....of heb je daar niets aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nu net bij google ingetypt : hondenshows van rasloze honden in nederland en er komen sites tevoorschijn... moet je dat even doen.....
Voor een echte hondenshow moet je een raszuivere hond hebben met papieren. Andere honden worden niet toegelaten tot de keuring.
Wel zijn er soms huisdierdagen, zoals in de Beekse Bergen, waar hondenkeuringen zijn voor rasloze honden. Meestal is er dan een soort wedstrijd wie de best opgevoede hond heeft, of de band met de eigenaar wordt onder de loep genomen.

Ik zou je nu niet kunnen vertellen waar deze dagen binnenkort zijn, maar het seizoen zit er wel weer aan te komen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb nog even de Beekse bergen voor je opgezocht: Animal Event. Zie link.

Toegevoegd na 1 uur:
het eerste weekend van okt is er een rasloze hondenshow in apeldoorn..www.apeldoornsekynologenclub.nl

KC Culemborg en KC Dordrecht houden ook vaak rasloze hondenkeuringen. Ik zou de sites even checken

(Deze twee opmerkingen van het internet gehaald.)
Ivana