Ken je mensen die hun hond de naam Maurice hebben gegeven?

Of kat?

Lijkt me ook wel lachen. ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Maurice de Hond? whahaha hijs leuk.... ik ken wel een jongen (serieus) die Peter van voren heet en Selie van achter...wel lullig van zn ouders....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooo ik zat net gewoon te huilen met een glas whiskey in mn handen..ik kan er nog steeds niet bij....;-( ben al 12 uur tv aan t kijken over alleen maar dat drama..brrrr...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gruwelde van de tekst van een gast bij Pauw en Witteman :''Er kwam meer uit die mevrouw dr hoofd dan alleen bloed''.....pfffff ik trok ff wit weg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag me af hoe dat hij dat aan de politie wil uitleggen als hij een keer te hard rijd oid. Die denken meteen dat het een valse naam is.... enneh.... bedenk nu eens wat artsen op de eerste hulp dagelijks zien.... Dan is het toch niet meer vreemd dat ze afstandelijk worden hoop ik...

Andere antwoorden (12)

Ik kende wel een Winnie de Poes en een Lassie de Poes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken een karin ots.
niet dat dat zo erg is maar wel als ze post krijgt.
mevr k.ots
en de hond van mijn buren hete maurice.
de katten van de buren hete meneer en mevr de boer.
MENEER EN MEVROUW DE BOER, KOM ONDER DIE AUTO VANDAAN :D

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk Najib is geniaal ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA IDD daar hebben ze het van.
was het vergeten thankx
Ik kende ene "pot" en deze mocht zijn zoon geen Jack noemen.
Als ik ooit vrij ben om een huisdier een naam te geven zal dat iets van "ga weg" zijn. Dat zal humor volle momenten opleveren als je roept: Kom hier, "ga weg".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,dat niet .
Wel een Veronica DJ die z'n kat Mevrouw Jansen heeft genoemd. Best wel grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet dat ik weet.

Een vriend had vroeger een klasgenootje, een dochter van de bekende familie Reintjes. Ze hadden hun dochter Manda genoemd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zus en zwager hadden een puppy, een lieve spaniel.
Ze hadden hem Spike genoemd,en hij plaste nog in huis..
we hebben heel erg gelachen toen ik hem PISKE noemde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, wel iemand die zijn kat "Kill" noemde, en dan "Kill Kill" riep als de kat naar binnen moest.

Zelf had ik twee katten die "Geinig & Leuk" heetten. En de overbuuf had Jottem en Nescio
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, maar ik ken wel iemand die zijn hond `jezus`genoemd heeft. Toen ik vroeg waarom zij hij: "Het is een `joodse herder`"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neh , maar een paar bekende personen ( ik ben de namen kwijt) hebben beide een hond die ze bitch en trut heten. Lijkt me lache; midden in een drukke winkelstraat; 'he bitch kom 's hier! En dan kijke hoe iedereen reageert :-) Terwijl je 'gewoon' je hond roept :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken alleen een kat die Laurens heet.
Mijn vriendin heeft die kat.
En haar oma heeft (of had) een kat die Joris heten.
Onze kat heet Vlekje, en mijn hamster Duco.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Qua dieren kom je soms de raarste namen tegen. Een recent kater duo welke ik tegenkwam. Een heette Stoffer en de andere heette Blik.

Ooit hadden we acht katten bij een alcoholist in beslag laten nemen, in het dierenasiel werden deze katten 'vrolijk' omgedoopt in namen als Breezer, Wodka, Cognac, enz. Jaren later lacht iedereen er nog om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb iemand gekend die zijn hond Sulletje had genoemd.
Als hij hem dan riep, wilde hij het nog wel eens afkorten tot Sul: Hee Sul, kom hier!
Erg leuk voor de omstanders...

PS dit is trouwens zo'n vraag die ik eerder niet heb gezien, terwijl alle vragen die erom heen staan wel bekend zijn voor mij...

Toegevoegd op 05-05-2009 21:14:02
Dit laatste is vooral vreemd omdat de vraag van 4 dagen geleden is (nog niet zo gek), evenals verschillende antwoorden (wat betekent dat anderen de vraag wel hebben gezien). Zal toch wel aan mij liggen dan...