Hondenharen in nwe auto

Ik heb net een nieuwe auto en wil eigenlijk niet dat er gelijk in de kofferbak weer een berg hondenharen terecht komen. Nee de hond moet blijven.
Wie weet een goede oplossing voor dit aankomende probleem?
dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou er een grote deken inleggen waar hij lekker op kan liggen, die kan je eventueel ook makkelijk even uitkloppen of uitwassen
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn kunststof matten op maat te koop, die je eenvoudig uit de auto kunt halen en met water en sop schoonmaken.
13 jaar geleden
een groot zeil erin leggen
als de hond mee reist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is ideaal.ik heb het zelf ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hond niet meenemen in de auto. Als het een grote hond is kun je hem als het echt moet in een honden aanhanger vervoeren ,bij een kleine hond de hond in een gesloten kunststof bench vervoeren.