Kippen die aan de leg gaan of al zijn, hebben een duidelijk grotere en rodere kam dan de kippen die niet leggen .
Zijn ze na een tijdje niet meer aan de leg, dan wordt de kam weer kleiner en bleker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O dat wist ik niet. Wij hebben sinds kort ook een paar krielkipjes weer, en die zijn flink aan de leg. Toch eens opletten dan ;-) +1

Andere antwoorden (1)

Als een kip tegen de leg aanzit, zullen de lellen en de kam automatisch fel rood kleuren...