Welke lijm is veilig voor gebruik op de huid van een hond ?

een sensor moet geplakt worden op een kaal geschoren stukje huid met als extra houvast een paar druppeltjes lijm... welke lijm is veilig?

8 maanden geleden
1.1K
jc54
8 maanden geleden
Je gaat toch niet iets op de huid van je hond lijmen!!!!!!!Waar is die sensor voor bedoeld?
LotenLiz
8 maanden geleden
constante glucose metingen... aangeraden door prof. H. Kooistra: veterinair hoogleraar endocrynologie (!)
Pieterke
8 maanden geleden
Weten ze dat bij een dierenwinkel niet? Of waar je die sensor vandaan hebt?
LotenLiz
8 maanden geleden
fabrikant (Abbott) gebeld: geen oplossing... bedankt voor de tip ...
tinus1969
8 maanden geleden
Bel de dierenarts die die sensor heeft geadviseerd?
Z512099
8 maanden geleden
En waarom geen stukje aan weerszijde klevende plakband?
LotenLiz
8 maanden geleden
da's misschien een goed idee...: weerszijde klevend plakband...

Antwoorden (1)

Vraag bij de apotheek of drogist naar wondlijm of huidlijm.
Een andere mogelijkheid is Mastix Extra, te verkrijgen bij winkels waar ze schmink-artikelen verkopen. Deze lijm wordt gebruikt om snorren of baarden op te plakken.
4 maanden geleden