Waar kan ik levende kleine paling kopen voor een groot koudwateraquarium?

Waar zou ik jonge paling kunnen kopen om als aquariumvis te kunnen bekijken en eventueel bij voldoende lengte uit te zetten?

een jaar geleden
2.6K
Z512099
een jaar geleden
Paling in aquarium houden is strafbaar sinds 2009.
Wimmehari
een jaar geleden
Desondanks, soms ben ik stout als de reden volkomen belachelijk is in mijn optiek!!
Z512099
een jaar geleden
Ook al ben je stout, je gaat een krachtige filter nodig hebben en een koelagregaat (voor in de zomer) en een zo groot mogelijk aquarium.
Bij een palingkwekerij zou je misschien glasaaltjes kunnen bekomen.

Antwoorden (2)

Bij Palingshop kun je levende jonge paling kopen. Deze kunnen niet bezorgd worden, maar je kunt ze wel ophalen bij het volgende adres:
Kerklaan 40
1921 BL Akersloot
een jaar geleden
U kunt levende kleine paling kopen bij een aquariumspeciaalzaak. U kunt ook online zoeken naar leveranciers die deze vissen verkopen. Let er wel op dat de kwaliteit van de vissen goed is en dat de verzending veilig gebeurt.
10 maanden geleden