Waarom blijft mijn hamster continu in de hoek springen?

Ik heb nu sinds een week 2 campelli hamsters gekocht en samen gezet, de hamster waar ik een vraag over heb is iets ouder dan de andere hamster. Overdag word hij af en toe wakker en heeft hij een normaal hamster gedrag, maar snachts gaat die in dezelfde hoek continu springen en dit blijft de hele nacht zo doorgaan. Ook als ik hem uit de hoek haal dan rent hij er snel weer naar toe en gaat die verder met springen. Het hok waarin ze zitten is echt groot en heeft 2 verdiepingen, ze hebben een groot rat en een diepte om in te graven met meerdere huisjes en ook zand om in te graven. Op internet kan ik ook niet vinden waarom mijn hamster springt.
Het gaat echt om snel omhoog springen, continu tegen de hoek aan.

een jaar geleden
1.9K
Rieneke1
een jaar geleden
Kunnen ze het wel goed vinden samen, of wil de springende hamster ontsnappen?

Geef als eerste antwoord