Is je waterkwaliteit in orde? Slecht water kan voor stress zorgen dat op zich weer allerlei aandoeningen met zich meeheeft. Als je witte randjes ziet aan de inkeping ( ik zie ze niet op de foto ) dan zou het vinrot kunnen zijn.

Al kan het ook gewoon iets is dat ze al lang heeft en gewoon zo zal blijven.
Het kan ook dat er wat ruzie was, een vis erin beet en het een beetje inscheurde. Vinnen kunnen terug groeien als ze nog niet in het 'levende deel' ervan geraakt zijn.

Waarschijnlijk zijn er nog wel andere redenen, maar deze sprongen meteen bij mij in het hoofd. Een doorgewinterde aquariaan kan misschien nog meer vertellen.
* Al kan het ook gewoon iets zijn...
Toegevoegd op 26 maart 2022 08:37: tekst