Is het eten van een gebruikt theezakje schadelijk voor een hond?

Mijn hond heeft net in de 5 minuten dat ik net niet keek een gebruikt theezakje uit een glas gevist en is er vervolgens op gaan kauwen en heeft dus ook thee opgegeten. Het was niet het hele zakje dat die heeft opgegeten maar wel een beste hoeveelheid. Ik weet dat cafeïne schadelijk is dus moet ik nou de dierenarts bellen of zal het wel meevallen? Ik ben namelijk helemaal aan het stressen en weet niet goed wat ik nou moet en mijn vader zegt dat het niet erg is maar google zegt toch echt iets anders.

3 jaar geleden
6.8K
Ritsuka
3 jaar geleden
Heeft hij het nietje ook opgegeten? Dat kan wel kwaad
Anoniempieeeee
3 jaar geleden
Nee dat gelukkig niet

Antwoorden (1)

Het eten van een aantal theezakjes is inderdaad schadelijk, een deel van een theezakje nog niet.
SimonV