Wat zijn de vlekjes op de ogen en oren van deze kitten?

We zijn opzoek naar een kitten en hadden deze fotos toegekregen, weet iemand wat dit is?

Picture for question
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Het zou me niets verbazen als het vuil is of erger: vlooien. De oogjes staan goed en levendig, maar een slechte start bij matige verzorging kan gevolgen hebben.
Ik zou het mis kunnen hebben, maar zo ziet het er wel uit.
Ivana
3 jaar geleden
Het zou oormijt kunnen zijn of kleine teken.
De plekje rond de ogen kan ook slaapzand zijn dit is niet ernstig maar het kan ook wijzen op het begin van een ontsteking.